Fylke:


Kjønn: Mann
Rating: 2 / 0 / 0
Jeg holder på med et prosjekt nå som det viser seg at det blir mere omfattende enn først antatt. Egentlig ganske typisk.
Jo da når man kommer litt nærmere sakene og får plukket litt så dukker det opp "uforutsette" ting.
Det ene er forspenningen. Den er jo ikke fastsatt selv om man kanskje kan lese seg til det i enkelte lektyrer så er den ikke fast og er det mere "trim" må den økes litt for å holde.
Neste punkt på planen er trim og om det er god trim eller vanlig trim. Jeg har vel gått for litt bedre (mere) trim noe også lyden gir utslag for. Kunne selvfølgelig gått for å bare suge, men ønsker også litt trykk for mere futt i sakene.
Når man da holder på med forskjellige verktøyer så kommer man ikke unna eksterne verktøy som øker trykket både foran og bak. Der bak (for de som ønsker det) får du da noe som man må ta høyde for nemlig "baktrykk". Det er greit med litt baktrykk for det kan man nesten ikke unngå, men hvor mye er greit og hvor mye må man da endre for at dette trykket ikke blir for høyt og ødeleggende? Dette medfører også økt varmgang som på sikt ikke er noen god ting. Lyden er jo den samme og man kan ikke bare ta dette symptomet rett utav luften liksom. Responsen kan avsløre litt ved hurtige endringer i hastighet, men igjen så kommer slaglengde inn og liten slaglengde bidrar til "mindre" ubehag ved høy hastighet, men likevel like påvirket av slitasje.
Altså det brukes masse lube og oljer av beste kvalitet bare så det er sagt, men det er skjøre ting det er snakk om her og trolig må komponenten byttes ved for hard bruk. Faen ikke lett dette. >Bra man har vinteren foran seg for testing og andre kvalitetssjekker. Må også legge til at det er tilfredsstillende lufting rundt dette også i roligere stunder.
Fylke:


Kjønn: Mann
Rating: 0 / 0 / 0
Er ikke det litt tydlig på dagen til drikke seg så full? :D
Fylke:


Kjønn: Mann
Rating: 0 / 0 / 1
bernoullilikning og termodynamikk....blir jo et heftig likningsoppsett dette her.
Fylke:


Kjønn: Mann
Rating: 4 / 0 / 0
Ja det var mye å ta stilling til kanskje det bare hadde vært like greit med en eldre escort.
Undress for success. **,** loose lips sink ships.
Fylke:


Kjønn: Kvinne
Rating: 24 / 0 / 0
Har sååååå mange spørsmål😇🤣🤣
Don’t bother walking a mile in my shoes, that would be boring. Spend 30 sec in my head, that’ll freak you right out.Fylke:


Kjønn: Kvinne
Rating: 32 / 0 / 0
Spenning, trim, lyd, futt, suge, verktøy, baktrykk, lub, oljer og tilfredsstillelse.
Altså, ut av disse nøkkelordene leser jeg dette innlegget som en slags "guide til hvordan åpne bakluka"! 🤪😂 Som i overført betydning kan bety noe heeeelt annet enn hva som var den opprinnelige hensikten 🤷♀️
Idaho? No, you da ho! 😎
Fylke:


Kjønn: Kvinne
Rating: 24 / 0 / 0

Spenning, trim, lyd, futt, suge, verktøy, baktrykk, lub, oljer og tilfredsstillelse.
Altså, ut av disse nøkkelordene leser jeg dette innlegget som en slags "guide til hvordan åpne bakluka"! 🤪😂 Som i overført betydning kan bety noe heeeelt annet enn hva som var den opprinnelige hensikten 🤷♀️
Det var den opprinnelige hensikten jeg var litt usikker på også🤣
Don’t bother walking a mile in my shoes, that would be boring. Spend 30 sec in my head, that’ll freak you right out.Fylke:


Kjønn: Mann
Rating: 0 / 0 / 0
Mistenker hele vinteren går med om du begynner å rote med turboen på 24x'n din...
Fylke:


Kjønn: Mann
Rating: 2 / 0 / 0
Fylke:


Kjønn: Mann
Rating: 2 / 0 / 0

Jeg holder på med et prosjekt nå som det viser seg at det blir mere omfattende enn først antatt. Egentlig ganske typisk.
Jo da når man kommer litt nærmere sakene og får plukket litt så dukker det opp "uforutsette" ting.
Det ene er forspenningen. Den er jo ikke fastsatt selv om man kanskje kan lese seg til det i enkelte lektyrer så er den ikke fast og er det mere "trim" må den økes litt for å holde.
Neste punkt på planen er trim og om det er god trim eller vanlig trim. Jeg har vel gått for litt bedre (mere) trim noe også lyden gir utslag for. Kunne selvfølgelig gått for å bare suge, men ønsker også litt trykk for mere futt i sakene.
Når man da holder på med forskjellige verktøyer så kommer man ikke unna eksterne verktøy som øker trykket både foran og bak. Der bak (for de som ønsker det) får du da noe som man må ta høyde for nemlig "baktrykk". Det er greit med litt baktrykk for det kan man nesten ikke unngå, men hvor mye er greit og hvor mye må man da endre for at dette trykket ikke blir for høyt og ødeleggende? Dette medfører også økt varmgang som på sikt ikke er noen god ting. Lyden er jo den samme og man kan ikke bare ta dette symptomet rett utav luften liksom. Responsen kan avsløre litt ved hurtige endringer i hastighet, men igjen så kommer slaglengde inn og liten slaglengde bidrar til "mindre" ubehag ved høy hastighet, men likevel like påvirket av slitasje.
Altså det brukes masse lube og oljer av beste kvalitet bare så det er sagt, men det er skjøre ting det er snakk om her og trolig må komponenten byttes ved for hard bruk. Faen ikke lett dette. >Bra man har vinteren foran seg for testing og andre kvalitetssjekker. Må også legge til at det er tilfredsstillende lufting rundt dette også i roligere stunder.
Tok meg litt tid før jeg skjønte greia di her, tror jeg i alle fall.
Denne var skikkelig festlig, lo godt for meg selv😂😂😂
Go4ItDude!