Profilbilde Kåtparet69 Trådstarter 14-01-24, 16:00
Fylke: Møre og Romsdal Annet
Kjønn: Par
Rating: 0 / 0 / 0

Vi ble spurt av et vennepar av oss, Steinar og Aina, om vi ville bli med de på en dagstur i fjellet på lørdag. Siden dette var etter sommerferien hadde vi begynt på jobb igjen, og min kone Mette hadde dessverre arbeidshelg. Hun vet jeg er ivrig etter å bli med på slike turer, så hun sa jeg kunne ta turen sammen med dem. Turen de ville på var en overgangstur, der vi var avhengig av 2 biler. Planen var da at de skulle parkere bilen sin ved målet for turen, så skulle jeg plukke de opp der og kjøre til utgangspunktet. Helt siden jeg og Steinar knulla Mette på gjesterommet deres etter en fest hjemme hos dem i fjor sommer så har vi snakket om at dette vil vi gjøre igjen, gjerne da med Aina som deltager også. Aina vet ikke noe om hendelsen på gjesterommet deres i fjor eller praten mellom meg, Steinar og Mette, men ifølge Steinar er hun på gli. Det Steinar ikke vet er at Aina liker meg godt, og passer på å sende meg blikk og forsiktig berøring når vi er sammen. Hun kler seg også ekstra utfordrende når jeg er tilstede, uten at hun har vekket noen mistanke hos Steinar. Mette sendte meg derfor avgårde med en klar oppfordring, nemlig at vi måtte forsøke å knulle Aina slik som hun ble knullet av meg og Steinar i fjor. Hun ville ha rapport i etterkant av turen, og gjerne bilder underveis.
Lørdagen kom og jeg plukket opp Steinar og Aina på avtalt plass, og begynte kjøreturen på vel 1 time fram til startpunktet. Aina er relativt slank og veltrent, men har ifølge Steinar litt for små bryster. Aina var kledd i en tynn tights og sports bh, og hadde en tynn vindjakke utenpå. Vi hadde alle hver vår sekk med oss med nødvendige skift, samt mat og drikke til turen. Steinar satte seg inn foran sammen med meg, og Aina satt i baksetet bak Steinar. Hun hadde tatt av seg vindjakka i bilen, og jeg kunne skimte brystvortene hennes gjennom sports bh’n. Hun satt og snakket sammen med oss under hele bilturen. Jeg hadde gått turen tidligere så jeg fortalte litt om den. Aina satt slik at jeg ved å stille ned bakspeilet litt fikk godt innsyn mellom låra hennes, og kameltåa på tightsen var godt synlig. Såpass godt at junior begynte å reise på seg.
Det var fint vær med et lett skydekke og god temperatur denne dagen, så det tegnet til å bli en fin tur. Aina gikk i en knelang tights og sports bh, mens jeg og Steinar gikk i shorts og t-skjorte. Siden det ikke var flere biler på parkeringa så var jeg sikker på at vi ikke kom til å møte folk, siden dette er en lite gått tur og stien er umerka. Jeg hadde gått turen før og var godt kjent i området og visste at omtrent halvveis var det et lite fjellvann vi kunne raste ved, og evt. bade i.
Siden stien opp gjennom skogen er utydelig og umerka så gikk jeg først, Aina i midten og Steinar bak. Jeg hadde håpet på å kunne gå bak Aina slik at jeg kunne nyte synet av den faste rumpa hennes, men det lot seg ikke gjøre. Det er ganske varmt og vindstille der vi går opp gjennom skogen, så svetten renner og vi tar hyppige drikkepauser underveis. Når vi kommer opp over tregrensa så åpner det seg noe opp og terrenget blir flatere. Vi går da og prater om løst og fast. Jeg sier til Aina at hun kan gå først, slik at jeg får nyte synet av rumpa hennes. Hun smiler og sier det kan hun godt. Det er rett så opphissende å gå bak den stramme fine rumpa hennes, og jeg kjenner på nytt at junior rører på seg. Steinar og jeg går i en periode et godt stykke bak Aina, og Steinar sier at jeg må prøve å prate litt griseprat til Aina i et håp om at det kan utvikle seg dit vi vil. Det blir ganske varmt å gå så etter hvert hiver både jeg og Steinar t-skjorta og henger denne på sekken for å tørke. Aina sier det er urettferdig at vi kan lette på antrekket slik, men Steinar svarer da at hun også kan gjøre det om hun vil. Jeg supplerer med at vi ikke kommer til å møte folk, og at både Steinar og jeg liker å se lettkledde damer. Aina tar dermed av seg bh’n og de små solbrune brystene hennes strutter mot oss. Brystvortene hennes er stive og jeg kjenner det tenner meg, jeg ser også at det skjer noe i shortsen til Steinar. Vi går noen kilometer til før vi finner en fin plass å ta oss litt mat og drikke. Jeg tar frem telefonen og sender en Snap til Mette som er på jobb. Steinar sier vi må sende henne en selfie også, jeg sier da at vi må la Aina være toppløs for å se hvordan Mette reagerer på det. Mette svarer ganske raskt at det ser ut som vi har det fint på tur, og at vi nyter både den ene og den andre utsikta. Hun skriver videre at hun nok også hadde kommet til å gå toppløs sammen med oss. Jeg spør om hun kan sende oss en Snap, slik at Steinar får sett brystene hennes også. Og ikke lenge etterpå kommer det et bilde fra henne der hun står toppløs foran speilet i garderoben. Steinar gliser fra øre til øre og Aina sier han er misunnelig på meg som har kone med så store bryster. «Jeg har sett det på han» svarer jeg da, og sier videre at jeg liker at menn tenner på kona mi. «Tenner du på meg da?» spør Aina, og det må jeg jo bekrefte at jeg gjør. Steinar spør henne om jeg får ta på henne, og hun setter seg deretter på fanget mitt og jeg lar en hånd kose med hvert av brystene hennes. Aina legger hendene rundt nakken min og hvisker meg i øret at hun har lyst på meg. Jeg sier vi kan gå litt videre til vi kommer inn til et fint vann, der kan vi ta en lengre rast og bade. Aina blir hengende et stykke etter meg og Steinar, så vi kan prate uforstyrret. Han sier at nå øyner han et håp om at det kan bli en trekant igjen, og at han gleder seg til å se meg knulle Aina slik han fikk knulle Mette i fjor. Jeg sier jeg er mer enn klar, og for å kåte han opp enda mer så spør jeg han om hendelsen i fjor. Han sier han tenker på det rett som det er, og nyter å bruke stringtrusa som Mette la igjen til han når han tar seg en runk. Han har til og med gått på jobb i stringtrusa hennes. Steinar innrømmer også at han ved et par anledninger har tatt kontakt med Mette for å få «påfyll» av godlukter i trusa. Hun har da brukt trusa enten på jobb eller når hun har gått rundt hjemme. Mette sender meg melding og spør om «status», jeg svarer at vi er på vei til et fjellvann og skal raste der. Det kommer en ny Snap fra Mette der hun poserer naken foran speilet i garderoben, jeg viser denne til Steinar.
Framme ved fjellvannet finner vi et fint sted å raste, og Aina legger ut et pledd hun har tatt med. Vi setter fram mat og drikke og koser oss en god stund. Aina sitter imellom meg og Steinar og er fremdeles toppløs. Hun legger seg bakover og lukker øynene. Steinar ser på meg og blunker og samtidig med hverandre tar vi tak i hvert vårt bryst og begynner å kjæle med det. Aina ligger fremdeles med lukkede øyne, så hun lurer nok på om det er en av oss eller begge to som kjæler med henne. Vi bøyer oss ned samtidig og begynner å slikke og suge på brystvortene hennes og hun smiler og stønner og skjønner vi nå er to som koser med henne. Jeg beveger ene hånda mi utenpå tightsen ned mot skrittet hennes samtidig som jeg koser med ene brystet, og hun skiller bena lett slik at jeg skal komme til. Steinar slikker og suger på brystvorta hennes og liker det han er vitne til. Jeg masserer klitorisen hennes utenpå tightsen, før jeg beveger hånda opp over magen hennes og ned igjen under strikken på tightsen. Jeg kjenner hun har en minimal truse på seg og lirker en finger under trusa og finner lett fram til klitoris på det glattbarberte kjønnet hennes. Aina liker tydelig behandlingen og Steinar liker også det som skjer. Aina reiser seg opp etter en stund og drar av seg tightsen og trusa. Nå står hun kliss naken foran oss og jeg ser at hun også denne sommeren har sola seg en del naken. Hun ber oss om å ta av shortsen og legge oss ned. Hun setter seg deretter på kne imellom oss og tar en kuk i hver hånd. Hun runker oss samtidig som hun veksler på å suge kukene våre. Det er utrolig opphissende å ligge slik på fjellet og bli behandlet på denne måten. Etter noe runking og suging legger Aina seg på ryggen og spør om vi vil slikke henne. Jeg legger med deretter mellom låra hennes og begynner å slikke klitoris, mens Steinar blir runket av henne og koser med brystene hennes. Aina er nå klissvåt og saftene renner ut av henne. Jeg stikker forsiktig en finger inn samtidig som jeg slikker klitoris, jeg stikker deretter både 2 og 3 fingre inn i henne og det er tydelig at hun liker å bli godt fylt opp. Steinar og jeg bytter etter hvert plass og hun suger og runker meg mens Steinar slikker henne. Etter en stund ber hun meg om å legge meg ned, hun setter seg deretter på meg og lar kuken gli inn i henne. Hun tar samtidig Steinar sin kuk i munnen og suger den mens hun rir meg og jeg koser med brystene hennes. Etter en stund ber hun også Steinar om å legge seg ned, og hun rir deretter han mens jeg ligger ved siden av og ser på. Hun bytter på å ri oss før hun legger seg på rygg og ber oss om å bytte på å knulle henne. Så jeg og Steinar bytter på å legge oss over henne og knulle på. Etter hvert kommanderer Steinar henne over på alle 4 og tar henne deretter bakfra mens hun suger meg. Steinar holder ikke på lenge før han tømmer hele ladninga med sæd i henne. Aina står fremdeles på alle 4 mens sæden til Steinar renner ut av henne og ned på teppet. Jeg stiller meg bak henne og kjører inn kuken i den sædvåte fitta hennes. Jeg holder et rolig tempo for ikke å komme for tidlig. Jeg spør Steinar om han snart er klar igjen slik at vi kan gi henne en DP, men han rister på hodet og sier han er helt ferdig. Aina og jeg er nå så kåt og opphisset at vi ikke klarer å holde tilbake, og vi kommer begge i en kjempeorgasme.
Vi ligger og slapper av litt på teppet og Aina forteller meg at å bli knullet 2 menn er noe hun har drømt om lenge. Jeg sier vi må ende en Snap til Mette som er på jobb. Vi tar en selfie av oss alle 3, der Aina sitter naken i midten med en opphovna og tilsølt fitte. Det kommer raskt svar fra Mette om at hun også vil være med. Vi svarer tilbake at det skal hun nok få en gang.
Vi bader i fjellvannet og skyller av oss det meste før vi kler på oss og går videre ned mot bilen til Steinar og Aina. De skysser meg tilbake til min bil før vi tar farvel og avtaler at dette må vi gjøre flere ganger, men da må Mette også være med. Aina kysser meg ømt på munnen som farvel og stikker en hånd i lomma mi. Når de har dratt stikker jeg hånda i lomma for å sjekke hva Aina gjorde der, og der ligger stringtrusa hun hadde brukt før vi knulla henne.
Ut på kvelden snakker jeg og Mette om det som skjedde på turen, og at vi nå må få til et treff med oss alle 4. Jeg sier og at Steinar likte godt bildene hun sendte oss på Snap, og hun sier hun liker å terge oss opp. Jeg sier også at om hun vil knulle med Steinar uten at jeg er til stede så er det greit, men jeg vil vite om det. Hun sier det samme om meg og Aina. Mette blir så kåt av å snakke om dette at vi ender opp med å knulle på sofaen.

Profilbilde Slettet bruker 14-01-24, 16:24

Medlem siden: Jul 2022
Fylke: Vestfold Annet
Rating: 0 / 0 / 0

Deilig historie😍 venter på neste del nå🤩

Profilbilde Citation10 ID-Verifisert 01-02-24, 11:03
Medlem siden: Jun 2022
Fylke: Oslo Annet
Rating: 1 / 0 / 0

Mmm, elsker historiene deres og for lignende minner til å dukke opp :)

Ja hvorfor ikke?
Ønsker du en reklamefri versjon av nakentid? Oppgrader til premium her.