Profilbilde Kåtparet69 Trådstarter 14-01-24, 22:40
Fylke: Møre og Romsdal Annet
Kjønn: Par
Rating: 0 / 0 / 0

Vi skulle denne høsten på hyttetur sammen med 3 andre vennepar av oss. Vi hadde leid et hyttetun som besto av en hovedhytte, noen små uthus og et anneks. I hovedhytta var det både stue, kjøkken, 2 soverom, bad, bod og en stor inngang. I annekset var det et soverom med 2 familiekøyer og et lite bad. Jeg og min kone Mette meldte oss frivillig sammen med Steinar og hans kone Aina til å ligge i annekset. Det de andre parene var lykkelig uvitende om, var at vi alle 4 hadde en baktanke med romfordelingen. Jeg og Steinar har ved en anledning knullet min kone Mette på gjesterommet deres etter en fest hjemme hos dem, uten at Aina visste noe om det. Tidligere samme høst knulla vi også hans kone Aina på en fjelltur mens Mette var på jobb og kun fikk rapport om seansen. Nå var det på tide at vi knulla begge konene våre samtidig. Derfor passa det fint å havne i samme hytte, med en bonus at det var på samme soverom.
Vi slutta alle tidlig på jobb denne fredagen og kjørte hver vår bil opp til hytta. Vi hadde på forhånd avtalt hva hver enkelt skulle handle inn av mat og drikke, slik at vi slapp å reise ut igjen på handletur etter at vi var framme. Vi hadde også planlagt 3 turer vi skulle på, korte turer på fredag ettermiddag og søndag formiddag, og en lengre heldagstur på lørdag. Vi kom fram sånn noenlunde samtidig alle sammen og fikk pakka på plass både mat- og drikkevarer. Vi bestemte oss for å gå en tur i nærområdet for å gjøre oss kjent før vi starta på å lage en sen middag. Vi avtalte derfor at vi skulle møtes ute på tunet om en time, da skulle alle ha rukket å pakke ut og kle seg om til tur. Jeg, Mette, Steinar og Aina gikk over til vårt anneks for å pakke ut og skifte om til turen. Det var litt trangt inne på rommet, slik at det var ikke plass til at alle 4 skulle gå rundt i rommet og finne klær, pakke ut og skifte. Jeg og Steinar satte oss derfor ut på verandaen med hver vår pils mens vi venta på at damene skulle få kle seg om. Aller mest hadde vi lyst til å sitte og se på mens de kledde av seg, men det fikk vi ha til gode.
Etter en time møtes alle på tunet, og vi legger kursen mot et populært turmål som er et par timers lett gange fra hytta. Været er fint, og praten går lett. Mennene går sammen og prater i vei om sitt og damene går sammen og kakler i vei på sin måte. Vi tar en liten rast vel fremme på målet for turen før vi setter nesen tilbake til hytta for å begynne å forberede middag. Tilbake på hyttene så vil alle gjerne ta en dusj før vi begynner å tilberede maten, og med 2 bad fordelt på 8 personer så må det en viss logistikk til. Aina går i dusjen først på vår hytte, og etter det er det min tur etterfulgt av Mette og så Steinar til slutt. Vi andre setter oss ut på trappa med en pils hver og venter på tur. Når Aina er ferdig i dusjen så roper hun ut at det er klart for nestemann. Jeg går inn på rommet der Aina står kliss naken og tørker seg. Hun smiler og legger seg på senga med sprikende ben mens jeg kler av meg. Kuken er halvstiv av synet av henne og hun reiser seg opp, tar tak i kuken min og drar den forsiktig mens hun sier hun har savnet den siden sist. Jeg roper inn Mette når jeg er ferdig i dusjen og mens hun kler av seg så sier jeg til henne at hun må la Steinar få se godt på henne før hun kler på seg etter dusjen. Mette smiler og sier det har hun også tenkt å gjøre. Når Mette er ferdig roper hun inn Steinar, og jeg blunker lurt til han idet han går inn. Aina sier han kommer til å bruke lang tid, for han er veldig begeistra for Mette og har lyst på henne. Aina vet ikke at Steinar og jeg knulla Mette på gjesterommet deres i fjor sommer. Når Steinar kommer inn på rommet er Mette ferdig å tørke seg og ligger på sengen og ser på han. Hun skrever med bena og leker med klitoris mens hun ser på at Steinar kler av seg. De store brystene hennes lyser som to hvite fjelltopper mot Steinar som er over snittet puppegal. Steinar går bort til henne og leker litt med begge brystene før han slikker henne lett på fitta. De avslutter der og Steinar går i dusjen mens Mette kler på seg. Siden de to parene vi er på tur med overhodet ikke er interessert i noen utskeielser på det sexuelle planet, så har damene kledd seg så anstendig som hører med på en hyttetur.
Etter en bedre middag på hovedhytta etterfulgt av noen glass vin, så er det på tide å finne senga slik at vi er klar for en lang fjelltur neste dag. Damene går først til sengs, mens vi gutta sitter en liten stund til før vi går til køya. Når jeg og Steinar kommer inn på vår hytte så finner vi Aina og Mette i samme seng i full gang med å kose med hverandre. De ligger tett omslynget og koser og kliner og tar på hverandres bryster. Aina slikker Mette sine store bryster og sier til Steinar at han får kose godt med disse nå når han får sjansen til det. Steinar og jeg er raskt av med klærne, men det er ikke plass til alle 4 i ei seng. Jeg legger meg sammen med Mette og Steinar legger seg sammen med Aina, vi ligger og koser med konene helt til Mette foreslår at hun og Aina bytter plass. Steinar lyser opp idet Mette med sine store bryster kryper opp i senga til han. Mette setter seg i 69 over Steinar og lar han slikke fitta hennes samtidig som hun runker og suger kuken hans. Aina legger seg på rygg og lar meg slikke fitta si, samtidig som hun koser seg med brystene sine. Det er svært tilfredsstillende å se sin egen kone bli tifredsstilt av en annen mann igjen. Og Aina ser for første gang Steinar sammen med en annen kvinne. Aina kommanderer meg ned på rygg i senga og stiller seg mellom bena mine, bøyer seg ned og tar kuken min i munnen. Hun runker, suger, slikker og masserer baller noe helt fantastisk og jeg må virkelig ta meg sammen for ikke å komme for raskt. Mette på sin side har lagt seg på rygg i senga med Steinar over seg. Steinar ligger halvveis over henne og koser vilt med de store brystene hennes. Aina setter seg over meg og styrer kuken inn i den våte fitta si, hun er nå så kåt at det renner av henne. Hun rir meg sakte mens hun veksler på å ha øyekontakt med meg, men samtidig se på Steinar som koser seg med Mette. Jeg stryker Aina over rumpa og slikker henne samtidig på brystvortene. Mette setter seg nå også over Steinar, og styrer kuken hans inn i den våte fitta si. Det er på nytt svært opphissende og se kuken til Steinar i fitta til Mette, og samtidig se den hvite rompa til Mette som spretter opp og ned. Mette bøyer seg også denne gangen over Steinar, slik at brystene hennes danser over ansiktet hans. Han knar, slikker og suger på brystene hennes mens hun rir ham. Aina forteller meg at Steinar har et ønske om 2 damer på en gang, og spør om hun kan gå over til de. Jeg sier det er mer enn greit, og Aina setter seg over ansiktet stil Steinar slik at hun er vendt mot Mette som fremdeles rir Steinar. Aina og Mette kliner og koser med hverandres bryster mens Steinar slikker Aina samtidig som han blir ridd av Mette. Jeg ligger i senga ved siden av og smårunker mens jeg koser meg og ser på dem. Aina vil etter en stund av jeg og Steinar skal knulle Mette, slik at Mette også får oppleve 2 karer på en gang. Aina er fremdeles uvitende om at Mette ble knulla av meg og Steinar i fjor sommer. Mette kommer over i senga til meg og trer seg ned på kuken min. Steinar står på gulvet framfor henne og får sine baller massert og sin kuk sugd av Mette. Etter en liten stund flytter Steinar seg bak Mette og trenger inn i fitta hennes sammen med meg. Aina tror ikke det hun ser og sitter på nabosenga og koser seg med en av dildoene sine. Mette rir meg samtidig som Steinar jukker på henne bakfra, og det er på nytt kjempedeilig å kjenne Steinars kuk i Mettes fitte sammen med min. Etter en stund sier jeg til Aina at om hun vil kjenne 2 ekte kuker på en gang hun også, så kan hun få det nå. Steinar kryper over i senga til Aina og legger seg på rygg mens hun trer seg nedpå kuken hans og starter å ri. Jeg stiller meg bak Aina og trenger inn i henne bakfra. Mette spør henne om ikke hun også syns det er deilig, noe Aina stotrer fram et bekreftende svar på. Mette forteller Aina at hun har opplevd dette før, men sier ikke med hvem. Mette henter fram en diger dildo fra sekken sin, og puler seg selv med den men jeg og Steinar knuller Aina alt vi greier. Til slutt kommer Aina i en kjempeorgasme, og da tar det ikke lang tid før både jeg og Steinar tømmer oss i henne. Etter dette må vi roe litt ned, og Aina sovner etter hvert. Mette som ennå ikke har kommet har nå funnet fram en rabbitvibrator og koser seg med denne mens jeg og Steinar koser med brystene hennes. Mette sier hun har savnet kuken til Steinar siden i fjor sommer, og at det var deilig å kjenne den igjen. Steinar har igjen lyst til å komme over brystene hennes, så han tar frem glidekrem og smører de opp. Mette legger seg på rygg og Steinar knuller henne mellom brystene helt til han kommer og sædladningen tømmes over begge de store brystene hennes. Mette har ennå ikke kommet så hun ligger på rygg og ber meg om å ta henne mens hun bruker en vibrator på seg selv. Det tar ikke lang tid før Mette kommer i en kjempeorgasme. Jeg ber Mette og å stille seg på alle 4 slik at jeg får tatt henne bakfra. Steinar er rask med å legge seg på senga framfor henne, slik at de store brystene hennes danser over ansiktet hans mens jeg knuller Metter bakfra. Jeg holder igjen på tempoet for ikke å komme for tidlig, da jeg også liker at Steinar får kose med store bryster. Til slutt greier jeg ikke å holde tilbake lengre, og jeg tømmer hele sædladninga mi i fitta til Mette. Hun er nå totalt utslitt og sovner etter kort tid med hodet i det nakne fanget til Steinar. Steinar sitter fremdeles og koser med brystene til Mette. Jeg spør Steinar om han fortsatt vil sitte der og kose med dem, og at jeg kan legge meg med Aina om han vil det. Steinar legger seg ved siden av Mette og fortsetter å kose med brystene hennes. Han knar de store brystene hennes og suger på brystvortene og er helt oppslukt av henne. Jeg ligger under dyna ved siden av Aina og koser med en hånd på fitta hennes, hun sover såpass lett at hun skiller bena slik at jeg får lirket en finger inn i den klissete fitta hennes. Etter litt kos og synet av Steinar som koser med Mette er jeg blitt såpass kåt igjen at kuken står på nytt. Jeg drar dyna av Aina og setter meg over henne mens hun sover og runker mens jeg ser på Steinar som koser med Mette. Etter kort tid kommer jeg og spruter over brystene til Aina. Etter kort tid sovner jeg og Steinar også, ved siden av hverandres koner.
Neste morgen våkner vi heldigvis tidlig alle 4, Aina snur seg imot meg, kysser meg og sier takk for i natt. Mette reiser seg opp på alle 4, kysser Steinar og flytter seg slik at han får brystene hennes over ansiktet sitt. Vi går i dusjen etter tur for å vaske av og alle nattens safter og lukter før vi går inn i hovedhytta til frokost og smøring av nistepakke.
Denne dagen går med til en heldagstur til en av toppene i området. Vi er slitne når vi kommer tilbake til hytta. Det blir god tid til en dusj og en hvil på senga før vi møtes for å tilberede og spise en bedre middag i fellesskap. Det blir noe løs stemning i hovedhytta etter middagen og utover kvelden, da alle er fysisk slitne etter dagens tur. Og noen av oss har også sovet lite forgående natt. Mette er den som først kaster inn håndkledet og går for å legge seg. Etter en stund sier Steinar at han er helt ferdig etter dagen og vil legge seg. Vi andre blir sittende i hovedhytta en god stund til, før alle sier takk for i dag og går hver til sitt. Ute på tunet spør jeg Aina om hva hun tror Steinar og Mette holder på med inne på hytta. Og vi er begge enige om at de neppe sover, og at de sannsynligvis er i samme seng. Jeg spør om det plager henne, men hun sier det mer tenner henne at de kanskje knuller hverandre akkurat nå. Jeg spør om vi skal snike oss rundt på baksiden av annekset, og kanskje se om vi ser noe gjennom gardinene. Om ikke så hører vi kanskje hva som foregår. Vi kommer oss rundt annekset, og vi hører allerede fra utsiden at de sover ihvertfall ikke. Vi rekker så vidt opp til vinduet, og gjennom en liten glippe på gardina ser vi den hvite rompa til Mette som spretter opp og ned over Steinar sitt fang. Mette rir Steinar mens hun holder seg fast i overkøya, Steinar’s hender og ansikt koser med Mette’s duvende bryster. Vi lar de holde på en liten stund, før vi lister oss rundt annekset og går inn i gangen. Det blir stilt i det vi åpner ytterdøra, og vi hører noe romstering inne på soverommet. Når vi åpner døra så ligger de i hver sin seng. Jeg spør de hvorfor de slutta å knulle, og da svarer de at de var ikke sikre på hvem som kom inn. Vi sier de kan fortsette der de slapp mens Aina og jeg går på badet. Inne fra badet så hører vi at de er i gang igjen, og jeg kjenner kuken vokse ved tanken på hva som foregår inne på soverommet. Jeg og Aina kler helt av oss på badet og Aina setter seg ned framfor meg og tar den voksende kuken i munnen. Hun suger, runker, slikker og lar tunga rotere rundt kukhodet, behandlingen hun gir meg er helt fantastisk. Hun sier det er utrolig opphissende og høre hvordan Steinar og Mette holder på inne på soverommet. Og hun sier Steinar lenge har vært begeistret for Mette. Jeg vet det er pga. Mette’s store bryster, men sier ikke noe om dette til Aina. Etter en stund går jeg og Aina inn til de andre, der Steinar nå er i ferd med å ta Mette bakfra. Aina legger seg på rygg i deres seng, og jeg legger meg mellom bena hennes og starter å slikke henne. Jeg lar en tunge forsiktig rotere rundt klitoris, samtidig som jeg strekker 2 hender opp og leker med brystene hennes. Aina vrir og ynker seg og nyter behandlingen min. Jeg stikker 2 fingre inn i Aina samtidig som jeg slikker henne, og hun er nå så kåt at hun ber meg bremse for at hun ikke skal komme enda. Jeg roer ned og samtidig nyter synet av Mette, der hun ligger på alle 4 og nyter at Steinar fremdeles hamrer på henne bakfra samtidig som han bøyer seg fram og knar de store brystene hennes. Aina ber meg om å legge meg på ryggen, hun setter seg deretter over meg og styrer kuken min inn i fitta si. Hun rir meg i et rolig tempo samtidig som jeg koser med brystene hennes. Mette og Steinar har også snudd seg i samme posisjon, og Mette lar de store brystene sin henge rett over ansiktet til Steinar og blikket hans er låst fast på dem. Aina ser på Steinar og smiler og hvisker meg i øret at Mette har noen store fine bryster som Steinar omtaler rett som det er, uten at han selv er klar over det. Jeg smiler og kjenner tanken på at kompisen min er gal etter min kones store bryster liker jeg. Aina legger seg på rygg og ber meg om å ta henne hardt, så jeg kjører på skikkelig hardt og både Mette og Steinar stopper opp litt før de selv snur seg rundt og følger vårt eksempel. Så der ligger vi i hver vår seng og knuller hverandres koner og følelsen er helt utrolig deilig. Steinar kommer etter kort tid og tømmer hele sædladninga si i fitta til Mette. Mette snur seg og setter seg litt opp i senga, vendt mot meg og Aina. Jeg ser sæden til Steinar renne ut av Mette’s fitte mens hun smiler til synet av meg og Aina. Steinar sitter ved siden av Mette og ser på oss mens han koser med brystene til Mette. Aina snur seg rundt og ber meg om å ta henne hardt bakfra mens Steinar og Mette sitter i andre senga og ser på. Hun sier til Steinar at den dagen på fjellet og denne helga på hytta er noe av det deiligste hun har opplevd, og at vi ikke må slutte med dette. Aina sier til Steinar at det eneste som kunne toppe dette, var et skikkelig gangbang. Steinar måper og er overrasket over uttalen til Aina, men stotrer fram at det skal hun få om hun vil det. Mette sier da at det vil hun også være med på, og jeg og Steinar ser på hverandre og smiler. Alt dette pratet om gangbang har tent meg skikkelig, og jeg kjører på hardere og hardere. Aina stønner hardere og hardere mens hoftene mine klasker mot den solbrune rumpa hennes og ballene dasker mot klitorisen hennes. Til slutt greier vi ikke å holde tilbake orgasmene og jeg tømmer sædladninga mi i fitta til Aina samtidig som hun kommer i en spruteorgasme.
Aina slokner på senga av utmattelse, mens jeg og Steinar holder oss våkne og koser med Mette. Jeg spør Mette om hun mener det med gangbang, noe hun bekrefter om det er slik at Aina også mener det. Vi får ikke spurt Aina siden hun har slokna, men hun pleier ikke å si ting hun ikke har tenkt igjennom. Jeg spør Mette om hvem det skulle vært, og da svarer hun at det må være på et fremmed sted slik at hun og Aina slipper å bli gjenkjent som den kåte dama i gata som knuller alle hun kommer over. Jeg drister meg videre til å spørre hvor mange som hun tenker kan delta, og da svarer hun til mon store overraskelse 8 – 10 stykker. Jeg svarer at det må vi da prøve å få til om hun og Aina mener fremdeles mener alvor etter helga, og Steinar sier seg enig. Mette sitter med sprikende ben på senga mellom meg og Steinar mens vi snakker om dette, og både hun og vi blir såpass kåte av praten at Mette tar hånda mi og fører den ned til fitta si. Steinar følger på og sitter med en hånd på fitta hennes og den andre over ene brystet. Vi veksler på å massere klitoris og stikke en finger inn i henne, og hun ynker og vrir seg til behandlingen vi gir henne. Steinar finner fram favorittdildoen til Aina, en sort dildo med sugekopp og fester denne på gulvet mellom sengene. Jeg kommanderer Mette til å tre seg ned på dildoen, mens jeg og Steinar stiller oss framfor henne slik av hun får runke og suge oss begge mens hun rir dildoen. Alt dette mens Aina ligger og sover med sprikende ben i senga ved siden av. Sæden min har nå rent ut av henne og ligger som en vår flekk på lakenet. Etter en stund vil Mette har mer og stiller seg på alle 4 i senga, og ber oss ta henne etter tur. Jeg og Steinar bytter på å knulle henne bakfra helt til Mette kommer i en orgasme mens Steinar er inni henne. Steinar greier ikke mer nå og kommer i en ny orgasme inni henne. Før sæden til Steinar renner ut, tar jeg på ny Mette bakfra. Og det tar ikke lang tid før jeg også kommer i henne. Mette snur seg rundt slik at vi får godt innsyn når sæden til 2 menn renner ut av henne.
Neste morgen er vi litt senere oppe enn vanlig, men vi møtes alle til en felles frokost før vi legger ut på en spasertur i nærområdet. Tilbake på hyttene etter turen rydder vi av senger og pakker før avreise hver til vårt. I bilen på vei hjem spør jeg Mette om hva som skjedde i hytta kvelden før. Mette kan fortelle at når hun gikk og la seg så hadde hun på forhånd sagt til Steinar at når hun gikk, så skulle han vente 10 minutter før han også gikk, forhåpentligvis før oss andre. Hun hadde vært rask på badet og lagt seg naken oppå senga og kost med seg selv. Når Steinar kom inn så lå hun og knadde begge brystene sine da hun visste dette tente ham raskt. Steinar hadde kledd av seg med en gang og hadde allerede ståkuk når boxeren falt. Han hadde deretter lagt seg over henne og kjørt kuken i henne uten noen form for forspill. Rett før Aina og jeg gikk ut fra hovedhytta hadde han snudd henne og begynt å ta henne bakfra, før hun hadde kommandert ham ned på senga slik at hun kunne ri ham.

Profilbilde Slettet bruker 14-01-24, 23:08

Medlem siden: Jun 2022
Fylke: Møre og Romsdal Sunndal
Rating: 0 / 0 / 0

Hei herlig historie der ja!

Profilbilde Seraf 26-01-24, 19:08
Medlem siden: Jan 2024
Fylke: Agder Kristiansand
Rating: 0 / 0 / 0

Hei  er det noen i Kristiansand vil jeg ble med

Ønsker du en reklamefri versjon av nakentid? Oppgrader til premium her.