Profilbilde Kåtparet69 Trådstarter 03-02-24, 10:11
Fylke: Møre og Romsdal Annet
Kjønn: Par
Rating: 0 / 0 / 0

Denne sommeren skulle vi reise til syden, for første gang uten å ha med barn. Det var meg, min kone og hennes søster med mann. Vi alle har reist mye til syden før og svært ofte sammen, men da alltid med barn på slep. Min kone er et par år yngre enn meg, hennes søster et par år eldre enn meg, mens hennes mann er betydelig eldre. Siden dette var en voksenferie, så falt valget på et hotell litt fra stranda, men med gode fasiliteter ellers. Min svigerinne Linda kan for enkelte oppfattes som ganske prippen, men det er kun pga. hennes mann som er noe gammeldags. Når man er sammen med henne uten mannen, så oppfører hun seg helt annerledes og er nesten ikke til å kjenne igjen.
Min kone har til tider noen helseplager, så det er alltid et sjansespill med sydenturer og hvorvidt hun greier å være så mye ute i sola. Jeg selv er glad i å trene, og forsøker alltid å få til en joggetur før soloppgang og frokost. Min svoger er ikke av den typen som er glad i å trene, så det blir mest til at jeg løper alene. Linda slår seg av og til med på en joggetur eller fjelltur, om turen ikke er for lang og hard, eller det er for varmt. Hun er ganske mye kortere enn meg og litt dårligere trent, så de turene som virker lett for meg blir fort for harde for henne. Vi trener ofte sammen hjemme også, så det er ingen som reagerer på at vi tar noen turer sammen. Jeg pleier alltid å starte ferien med en rolig joggetur for å bli kjent i området vi oppholder oss i, og Linda ville slå seg med denne første morgenen. Hun er iført en kort shorts og sport’s bh, shortsen former seg fint rundt den runde rompa hennes. Vi løper ut fra hotellområdet og ned mot stranda, der vi følger strandpromenaden et stykke nordover så langt den går før vi snur og løper i motsatt retning. I nordenden av strandpromenaden går det en svakt synlig sti oppover noen klipper som ligger langs sjøen. Og vi snakker om å ta en tur dit opp en dag senere.
Vel tilbake på hotellet er det en rask dusj før frokost og sløving ved bassengkanten. På kvelden så går vi ut på byen for å spise middag, noe vi alltid gjør når vi er på tur sammen. Ut over kvelden sitter vi rundt bassenget og nyter noen drinker og kveldens underholdning. I heisen opp igjen til hotellrommet så er det ganske fullt, så vi blir stående tett sammen. Jeg kjenner Linda’s hånd utenpå shortsen min, og hun gjør ikke tegn til å flytte den. Reaksjonen lar ikke vente på seg, og kuken min begynner å stivne til ganske så hurtig. Linda merker dette og ser opp på meg og smiler. Ingen av de andre i heisen merker noe til dette.
Neste dag står jeg som vanlig tidlig opp og legger ut på en joggetur alene. Jeg jogger da nordover langs stranda slik som dagen før, og tenker jeg skal utforske stien som går oppover klippene. Jeg følger stien og det går ganske bratt oppover mellom 2 fjellknauser. Vel oppe så åpner det seg noe opp og man kan enten velge å følge stien nordover og ned igjen på motsatt side, eller snu. På nordsiden er det en fantastisk utsikt over nabobyen og det ser ut til at det er hit og ikke lengre folk går. Det er det såpass bratt og mye løse steiner at det ikke lar seg gjøre å komme videre ned uten for stor risiko, så jeg snur og returnerer samme veien som jeg kom. På vei tilbake så ser jeg at det har vært litt tråkk i retning mot sjøen, og følger det utydelige tråkket et lite stykke før jeg kommer til en steil fjellknaus. Det ser ikke ut til å være mulig å passere denne så jeg er i ferd med å snu i det jeg oppdager noe som ser ut som en hule litt opp på knausen. Jeg klyver opp til hula og kryper inn denne, noe som viser seg å være et hull i fjellet som etter 10-15 meter kommer ut igjen på ei stor fjellhylle på yttersida mot sjøen. Fra denne fjellhylla har man et skikkelig utsyn over Middelhavet, og fjellhylla kan kun sees fra sjøen. Det er ganske stor plass og et fint utsiktspunkt, men pga. vanskelighetene med å komme seg dit ser den ikke ut til å være særlig mye besøkt. Jeg sitter en liten stund på fjellhylla, drikker litt vann og tar noen bilder før jeg krabber gjennom hula og fortsetter tilbake til hotellet. Ved bassenget senere på dagen forteller jeg om hva jeg fant da jeg fulgte stien vi så dagen i forveien, og Linda gir utrykk for at hun gjerne vil være med dit neste morgen.
Neste morgen står Linda klar og venter på meg når jeg kommer ned i lobbyen til avtalt tid. Hun er iført samme fine shortsen som sist, og har på seg en hvit sports-bh der jeg ser antydning til brystvortene under. Jeg har selv på meg shorts og singlet. Jeg løper bak henne på vei ned til strandpromenaden, og greier ikke la være å tenke på berøringen i heisen. Samtidig som jeg prøver å se hvilken truse hun har på seg under shortsen. Jeg ser ikke noe tydelig tegn til det, så da går jeg ut fra at hun har stringtruse. Vi kommer til der stien fortsetter oppover mellom klippene og Linda går først. Det er ganske bratt og vi går tett, så jeg stirrer rett i den runde deilige rumpa til Linda, og kjenner at det skjer noe i shortsen min. Jeg går så nært at jeg kunne strukket ut en hånd og tatt på rumpa hennes. Når vi kommer opp så fortsetter vi rett fram til utsiktpunktet mot nabobyen, og jeg føler at Linda flere ganger ser ned på shortsen min, der jeg kjenner kuken ligger halvfeit på innsiden. Både pga. varmen, men og på grunn av henne. Jeg tør ikke selv se ned i frykt for å bli avslørt. Selv har hun tydelig stive brystvorter som vises godt under den hvite sports-bh’n, og jeg må se vekk for ikke få for voldsom reaksjon. Vi drikker litt vann før vi snur og begynner å gå tilbake. Jeg spør om hun vil opp og ut på fjellhylla, og det vil hun gjerne. På vei opp mot hula må jeg flere ganger hjelpe henne opp, de fleste ganger ved å dytte henne i rumpa slik at hun kommer lettere opp, men også et par ganger ved at jeg tar tak i hånda hennes og drar henne opp. Når vi kommer opp så kryper jeg bak henne der hun kryper på alle 4 gjennom hula, og jeg ser rett i den deilige rumpa hennes og kjenner det stivner nedentil. Ute på hylla må jeg prøve etter beste evne å snu meg vekk, men der er ikke lett å få det til samtidig som at jeg ikke greier å ta blikket fra brystvortene som har stivnet enda mer i vinden som blåser på utsiden av fjellet. Hun merker selv at brystvortene har stivnet i vinden, og sier det er pga. bh’n er litt våt og da blir den litt kald når det blåser. Jeg drister meg til å si at hun kan ta den av og la den tørke siden det er bare vi som er her. Hun gliser, ser på meg og trekker den over hodet. Fram kommer det 2 hvite små bryster, med de stiveste brystvortene jeg noen gang har sett. Hun legger bh’n den til tørk på en stein og setter seg ved siden av og ser lurt på meg og smiler. Jeg tar av meg singleten og legger den ved siden av bh’n hennes. Hun tar på meg og sier jeg ser bra trent ut, jeg takker for det og sier hun ser ikke så verst ut hun heller. Men hun snakker ned kroppen sin og sier den bærer preg av alder, 3 unger og amming. Jeg motsier henne og sier hun ikke har noe å være flau over, og at jeg syns hun holder seg godt. Hun takker for det, tar så hånden min og fører den opp til ene brystet sitt og sier jeg godt kan få ta på henne. Jeg er ikke vond å be, og tar en hånd på hvert bryst og kjenner godt på de før jeg bøyer med ned og slikker forsiktig på de stive brystvortene hennes. Hun gjør ikke motstand, men setter seg godt til rette på steinen og nyter det. Jeg knar brystene godt, og slikker vekselvis på begge brystvortene. Hun holder hendene rundt hodet mitt og trykker det godt inntil seg. Hun legger seg deretter bakover på steinen, slik at hodet mitt naturlig havner over magen hennes. Jeg kysser henne på magen samtidig som jeg stryker hendene over hoftene og rumpa hennes. Jeg drister med til å fortsette videre nedover utsiden av låra og stryker deretter hendene opp over framsiden av låra hennes og mot skrittet. Hun skiller bena lett og setter i et gisp i det jeg stryker henne over venusberget. Jeg masserer musa hennes utenpå shortsen, og hun vrir på seg og stønner. Det er helt klart hun liker behandlingen jeg gir henne. Jeg fortsetter å massere musa utenpå shortsen og Linda ser ut til å nyte det bare mer og mer. Kuken min er nå steinhard, og det lar seg ikke skjule under den tynne shortsen. Linda reiser seg opp slik at jeg må rygge et par skritt tilbake. Hun kysser meg på munnen og sier at dette har hun drømt om i mange år. Hun setter seg på kne framfor meg og masserer kuken utenpå shortsen min. Nå greier jeg ikke å holde meg lengre og drar ned shortsen slik at kuken kommer frem. Hun tar tak i den med begge hender, stryker den forsiktig og sier at dette er den største hun har sett. Hun slikker forsiktig rundt kukhodet samtidig som hun masserer ballene mine. Hun tar kuken i munnen og lar tunga gli rundt kukhodet mens hun suger. Hun holder på slik en stund, men stopper i det hun kjenner jeg er i ferd med å komme.
Hun reiser seg opp og drar shortsen ned til anklene, og jeg slipper å lure lengre på hvilken type truse hun hadde på seg. Hun hadde ingen under shortsen. Hun snur seg rundt og bøyer seg fram over steinen og ber meg ta henne. Jeg stikker en finger forsiktig inn i musa hennes og kjenner hvor våt hun er, jeg masserer samtidig klitoris og hun stønner høyt og bøyer seg enda mer framover. Hun er så kåt og våt at saftene renner ut av henne og nedover låra. Jeg tar et godt tak i rumpeballene, skiller de og bøyer med ned og slikker henne på klitoris. Hun gisper og jukker imot slik at tunga mi glir inn i henne. Hun smaker helt fantastisk, og jeg er nå så kåt som jeg ikke har vært på lenge. Jeg reiser meg opp og styrer kuken i henne bakfra. Den glir rett inn og jeg jukker på det jeg greier. Det smeller bra når lår møter rompe, og ballene mine hamrer mot klitorisen hennes og hun kommer i en kjempeorgasme etter kort tid. Jeg fortsetter å hamre på, og kommer etter kort tid i henne. Vi står slik en liten stund helt utmattet begge to, før jeg trekker meg ut av henne. Hun setter seg på huk og lær sæden min renne ut av henne før hun reiser seg opp og drar på seg shortsen.
Linda kysser meg ømt og sier dette har hun drømt om siden jeg og lillesøstera ble i lag. Hun håper vi kan gjenta dette ved en senere anledning. Jeg sier meg enig i det, men vi må ikke oppføre oss slik at det vekker mistanke.

Profilbilde nakendrøm 03-02-24, 18:14
Fylke: Oslo Oslo
Rating: 0 / 0 / 0

Deilig opphissende historie, sex i solen og syden er topp.

Profilbilde Ingensommeg 04-02-24, 15:26
Medlem siden: Jun 2022
Fylke: Akershus Annet
Rating: 0 / 0 / 0

Skulle gjerne hatt en Linda i familie eller omgangskrets

Profilbilde Trylke VIP ID-Verifisert 07-02-24, 09:49
Fylke: Finnmark Annet
Rating: 0 / 0 / 0

Takk for en deilig historie.

Profilbilde Gauder75 10-02-24, 01:27
Medlem siden: Jun 2022
Fylke: Møre og Romsdal Sunndal
Rating: 0 / 0 / 0

Herlig lesing....igjen! Gledes til fortsettelsen ja.

Profilbilde Slettet bruker 25-03-24, 08:59
Medlem siden: Feb 2024
Fylke: Østfold Annet
Rating: 0 / 0 / 0

Ei deilig historie. Sitter å koser kuken, leser å fantaserer.

Takk for at du delte med meg, oss

Livskvalitet

Profilbilde Stompen 25-03-24, 14:27
Medlem siden: Jan 2024
Fylke: Trøndelag Nærøysund

Fantastisk historie 😊😊👏👏👏🙏🏻

Ønsker du en reklamefri versjon av nakentid? Oppgrader til premium her.